V zastúpení organizátora, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že prehliadka SLOVAN STADIUM TOUR , ktorá sa mala konať dňa 16.7.2025 o 17:00 hod. na Futbalovom štadióne Tehelné pole, Bratislava, je z technických príčin ZRUŠENÁ!
Veľmi nás mrzí vzniknutí situácia, ale z technických príčin musíme Váš termín prehliadky v stredu o 17:00 hod. zrušiť. Ako náhradu ponúkame termín v utorok, 15.7. o 14:00 hod., 15:30 hod., 17:00 hod. alebo v stredu, 16.7. o 14:00 hod., o 15:30 hod. Výber nechávame na Vás, pokiaľ nájdete nový vhodný termín, stačí prísť so vstupenkami, ktoré ste si zakúpili a upozorniť našich zamestnancov.
V prípade, že Vám žiadny z náhradných termínov nevyhovuje, vstupné Vám vrátime.
V prípade, že Vám žiadny z náhradných termínov nevyhovuje, klienti môžu požiadať o vrátenie vstupenky výhradne zaslaním žiadosti na email: reklamacie@ticketportal.sk.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu klienta IBAN.
► pri platbe formou internet banking (napr.:SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe cez Benefit Plus - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto. Pokiaľ vrátenie benefitových bodov nebude možné, budú Vám poskytnuté darčekové poukážky Ticketportal 2025.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu IBAN klienta, kam bude vrátená suma vstupeniek.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky na predajnom mieste, bez ohľadu spôsobu úhrady (karta, hotovosť, darčeková/benefitová poukážka) môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► mailom na reklamacie@ticketportal.sk. Zaslať písomnú žiadosť a čakať na ďalšie pokyny.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.